johannawibring.blogg.se

En blogg för mina nära och kära så de kan läsa om mitt äventyr i USA.

Sunday, funday

Kategori: Allmänt

Igår låg jag i sängen nästa hela dagen och försökte plugga. Det gick sådär.
 
Senare gick jag bort till Jesper och killarna i 440. De andra spelade Call of Duty medans jag och Jesper spelade beer pong. Jag har aldrig spelat det innan men jag tycker nog att jag var en naturbegåvning. Jag spöade Jesper de första gångerna men till slut så vann han. Fasen! Fast as kul ändå. Efter beer pong gick vi upp på taket i parkeringhuset. Drack några öl och tjötade.
 
Jag åt bara nudlar på hela dagen så jag blev slirig efter två, tre öl! Inte lika kul nu när jag sitter här och äter min macka innan jag ska iväg till skolan. Men det kostar att ligga på topp! Har bara en lektion så det ska nog gå bra.
Kyss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: