johannawibring.blogg.se

En blogg för mina nära och kära så de kan läsa om mitt äventyr i USA.

Pauls bbq

Kategori: Allmänt

Imorgon fyller Paul år. 
 
Så idag hade han ett litet grillparty vid poolen. Det var jag, Cissi, Paul, Pauls roomie JR och deras kompis Christina. Efter ett tag kom Donna också ner. Paul grillade en massa grejer. Han bjöd på kycklingklubbor, burgare, korv och Corona. Jag och Cissi hade tidigare varit på Target och köpt en rosa flytfåtölj och en badboll till honom. Han blev jätteglad! Vi kände att det passade bättre än den uppblåstbara dockan. Senare gick jag iväg till Linn och Maria för lite söndagstjöt.
Jag borde igentligen sova, är dödstrött men jag är nog lite för uppspelt. För imorgon vid klockan tio kommer dem! Jonas, Becca, Josh och Stina. Vi ska åka till Malibu. Ska bli himla kul, jag har dessutom aldrig varit där! Måste gå upp i skaplig tid och göra mig iordning så nu är det nog bäst att släcka och försöka sova iallafall.
Kyss
 
 


 


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: