johannawibring.blogg.se

En blogg för mina nära och kära så de kan läsa om mitt äventyr i USA.

Working on my tan

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit med Linn och solat. 
 
Vi har legat vid hennes pool och efter det lagade vi tacos. Börjar få lite färg nu! Måste ju vara fin och Kalifornisk när jag kommer hem. Senare på kvällen gick vi bort till mig och hängde lite. När Linn hade gått hem började jag städa. Behövdes verkligen! Mycket blont hår blir det med tre blonda i samma badrum. Så nu har jag svettats och städat allt. Vill ha det fint när Jonas och Becca kommer och kikar på vår lägenhet på måndag. Har slängt in två tvättar och tittar på Mad men imellan. Imorgon ska jag och Linn till Santa Monica på barhoppning. 
Kyss
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Inatt drömde jag att du kom hem och överraskade mig. Jag var utom mig av lycka!! Men snart kommer du ju, nedräkningen har börjat!! :)

    2013-05-25 | 09:45:43
  • Emma säger:

    Bloggen ville visst inte publicera mitt namn i inlägget ovan :)

    2013-05-25 | 09:46:42

Kommentera inlägget här: