johannawibring.blogg.se

En blogg för mina nära och kära så de kan läsa om mitt äventyr i USA.

Brunching

Kategori: Allmänt

I fredags hade jag lite telefontid på morgonen. 
 
Pratade med Emma och efter det pratade jag med Robin. Trevligt! Jag gick iväg för att möta upp Donna på ett cafe i närheten, hon pluggade och jag var sugen på fruktsallad. Så det fick bli min frukost, man fick yoghurt till också. Himla mumsigt! Efter det gick jag och Cissi ner till poolen. Hängde lite med grannar och tjötade. På kvällen gick jag iväg till Linn och Maria. Vi skulle ha övernattningsparty.
Innan jag gick gjorde jag iordning en fruktsallad. Inte till mig utan till Bryan. Jag hängde med honom lite på torsdagskvällen när han hade tråkigt och jobbade. Han berättade att han äter för mycket skräpmat och att han hade spytt hela hans lediga dag. Så på vägen till Linn och Maria lämnade jag fruktsalladen till honom. Han blev jätteglad! 
Jag, Maria och Linn satt uppe halva natten och pratade om livets mening, näringskedjan och olika sort havsdjur och fiskar. Hann med att prata med mamma och mormor också! Somnade väldigt sent... men det var mysigt.
Kyss
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: