johannawibring.blogg.se

En blogg för mina nära och kära så de kan läsa om mitt äventyr i USA.

They are here!

Kategori: Allmänt

Precis nu har de landat. 
 
Jonas och Becca är här! I samma land som jag! Som jag har längtat, men jag får längta lite till bara. På måndag ska jag träffa dem. Alla är lediga för det är någon typ av röd dag här? Åh så kul det ska bli!
Idag har jag och Maria legat vid vår på pool från 11-17.. det känns lite nu. Inte så bränd men ganska varm. Hon skickade sms vid tio och frågade om hon kunde ställa bilen på vår plats i garaget för de skulle städa i hennes garage. Så därför har vi legat vid poolen, Donna kom ner en stund innan hennes kvällslektion och efter det kom även Paul. Sedan efter det tog jag och Cissi en promenad. Paul fyller förövrigt år på måndag och på söndag ska han födelsedagsgrilla vid poolen, jag och Cissi håller på och filurar på vad vi ska köpa till honom. En av vakterna i vårt hus tyckte att vi skulle köpa en uppblåstbar tjej. Kanske?!
Kyss
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: