johannawibring.blogg.se

En blogg för mina nära och kära så de kan läsa om mitt äventyr i USA.

Swag

Kategori: Allmänt

I söndags sov jag hos Maria.
 
Har umgåtts mycket med henne nu. Mysigt och hon tycker det är lite ensamt nu när hon bor själv. Men idag kommer hennes mamma och bror och hälsar på i en månad. I måndags var vi på Ross och köpte en ny resväska till mig. Åh den är jättefin! Det börjar ju snart bli dax att dra sig hemåt. Vet inte hur jag ska få mig med allt hem, gitarr och grejer. Kommer ju iallafall få checka in en extra väska. Det blir nog bra tillslut. När vi var på Ross så hittade Maria helt sjukt stora skor. Vem har så stora skor? tänkte vi och fnissade åt dem. Stora svarta basketspelare kanske?  
Åkte till Bryan i måndagskväll och hängde lite med honom. Igår var vi ute. Vi hade så trevligt på balkongen så vi blev himla sena ut. Men vi hann ändå med att träffa folk och det hann hända massa kul! Har försökt att få lite färg också. Tycker inte att jag blir brun men fjällar ändå i ansiktet nu. Så typiskt. Kolla vad fin min väska är, swag!
Kyss
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: