johannawibring.blogg.se

En blogg för mina nära och kära så de kan läsa om mitt äventyr i USA.

I freakin did it!

Kategori: Allmänt

Idag hade jag mitt final i sångklassen.

Jag var jätte nervös! Vi kom dit sjöng upp och sedan berättade vår lärare turordningen. Jag skulle sjunga i mitten ungefär. Maria kom och stöttade mig. Jag trodde att fler i klassen skulle ta med sig sina vänner och familj men det var inte särskillt många. När det var min tur tog jag mot till mig och bara körde. Fast mina ben skakade som attan. Maria sa senare att det var nog bara jag som tänkte på det och att hon inte märkte att jag var så nervös som jag förklarade. Hon tyckte jag gjorde bra ifrån mig och att det var mycket bättre än när hon har lyssnat på det jag har spelat in. Jag fixade det! Glömde ingen text, tappade inte bort mig, inget fel. Nu återstår det bara att se vad jag får för betyg. Efteråt skulle jag säga hej då till alla. Alla säger samma sak:
- Oh no, you're leaving forever? You're not coming back? Why, don't you like LA?
Jag har hängt ganska mycket med tre tjejer i min klass, Cinderella, Erica och Tangila. Vi brukar alltid gå och äta efteråt. När jag kramade Erica så började jag gråta. Usch det slog mig verkligen att jag antagligen aldrig mer kommer att träffa dem igen. Jag är ju inställd på att åka hem och så men den här klassen har jag verkligen gillat Alla är jätte positiva, glada, ger bra feedback och hjälper varandra med sångerna. Så sorligt. Jag är faktiskt stolt över mig själv som gjorde det, grattis till mig!
Kyss

Kommentarer

  • Slowhand ( erik clapton ) säger:

    Va glad jag blev när du gjorde så bra ifrån dig. Men jag visste det redan innan att det skulle gå bra för dig. Du är ju en klippa när det väl gäller !! "Papis klippa"

    Puss på dig och vi ses snart !

    Papi (love you )


    Svar: Tack pappa, a.k.a bästa gitarrspelaren?! Så söt du är! Love you. Ses snart!!!
    Johanna Wibring

    2013-06-05 | 14:46:59

Kommentera inlägget här: