johannawibring.blogg.se

En blogg för mina nära och kära så de kan läsa om mitt äventyr i USA.

Huntington Beach

Kategori: Allmänt

Igår tog jag tåget till Huntington Beach.
 
Jag åkte dit för att träffa brorsan, Becca, Stina och Josh igen. Det var deras sista helg här. Jonas och Becca flög hem idag. Istället för att ta bussen till tågstation som jag gjorde förra gången jag åkte dit när jag bodde i Santa Monica tog jag tunnelbanan. Det finns ingen i Santa Monica. Jag har åkt en gång innan med Bryan med då var det bara tre hållplatser. Därifrån han bor till Hollywood. Så det var lite spännande och nytt! Men jag tycker tunnelbanor är ganska otäcka. Ni vet den där filmen Beck, Spår i mörkret. Usch!
Iallafall, Josh och Jonas kom och hämtade mig. Vi strosade omkring i Huntington Beach, åt lunch, kollade i souvenir butiker och spanade på snygga bilar. Sedan åkte vi till ett shopping mall i Irvine. 
Tåget var en halvtimme försenat när jag skulle åka hem och jag hade inga batterier på min mobil så jag blev lite orolig där ett tag men som tur var kom det tillslut.
Senare på kvällen hängde jag med Linn och Maria.
Kyss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: