johannawibring.blogg.se

En blogg för mina nära och kära så de kan läsa om mitt äventyr i USA.

Finals

Kategori: Allmänt

I tisdags hade jag min sista lektion i sången innan vårt final.
 
Alla i klassen ska sjunga en låt och man får bjuda in vänner och familj. Åh herregud vad nervöst! Min lärare säger att min sång är bra men att jag måste sluta titta på pianoläraren, gör det för jag är osäker på ibland när jag ska komma in och att jag måste sjunga med mer känsla. Uttrycka texten bättre. Jag VILL göra det men jag blir för nervös och tänker på hundra saker samtidigt.. därför försvinner känslan lite. Attans. Får öva ordentligt nu innan så blir det väl bra tillslut. Ska träffa pianolären imorgon tror jag och öva med honom. Gjorde det i onsdags med, har spelat in låten på mobilen så jag kan lyssna. Men det börjar bli lite tröttsamt att lyssna på sig själv nu. 
Kyss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: