johannawibring.blogg.se

En blogg för mina nära och kära så de kan läsa om mitt äventyr i USA.

Bye Bye Linn

Kategori: Allmänt

Idag har jag inte gjort särskillt mycket.
 
Sov länge och gick ner till poolen. Sov lite till där och sedan gick jag upp och lagade mat. Duschade och gjorde mig iordning för att gå bort till Linn och Maria. Jag och Maria skulle köra Linn till flygplatsen. Hennes klasser är redan klara så hon bokade om sin biljett tills idag. 
Oj vad jag och Maria var ledsna när vi sa hej då. Vi har kommit varandra så nära och haft så mycket kul här. Jag kommer verkligen sakna henne. Men som tur är kommer hon till mig på midsommar! Så kul!
När vi hade lipat färdigt åt vi på donken och sedan åkte vi hem till mig och chillade. 
Titta vad fin hon är Limpan!
Kyss
 
 

Kommentarer

  • Peter säger:

    Sorligt

    2013-06-10 | 12:25:51

Kommentera inlägget här: