johannawibring.blogg.se

En blogg för mina nära och kära så de kan läsa om mitt äventyr i USA.

Surprise, Im home!

Kategori: Allmänt

Pappa kom och hämtade mig och Rebecca på morgonen.
 
Duschen hemma hos mamma och pappa var underbar! Svenkt vatten är en underdrift. Man uppskattar sådana saker när man varit borta ett tag som tillexempel att kunna dricka vatten ur kranen, härligt! 
Vi åkte upp till stadsparken för firandet. Min syter har gått på en privat skola så de har ingen skolgård. Därför var vi i stadsparken istället. De skulle komma på flaket upp dit. 
När jag såg att hon såg mig började tårarna rinna direkt. Reaktionen var ganska extrem. Hon knuffade sig ner från flaket släppte allt hon hade i händerna och kramade mig. Alla runt omkring oss stannade upp, vi drog till oss en hel del uppmärksamhet med allt lipande. Vi hamnade i både Jnytt och JP. Alla Julias vänner och deras familjer frågade varför hon var så ledsen på denna glada dag. På kvällen hade vi fest och jag träffade vänner och släkt. Överraska min syster så är det bästa jag har gjort på länge. Vilken jäkla känsla, sådan lycka! Stort grattis till min fina, fina systeryster. Så stolt. Jag har iglat mig fast vid henne sedan jag kom hem.
Kyss
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: