johannawibring.blogg.se

En blogg för mina nära och kära så de kan läsa om mitt äventyr i USA.

Flying home

Kategori: Allmänt

Som alla har sett på facebook och instagram åkte jag hem och överraskade min syster på hennes student.
 
Jag hade sagt till en del människor att jag skulle hem den 15de och landa den 16de men surprise, surprise! Hon hade ingen aning om att jag kom hem. När jag bloggade sist satt jag och Emil i London och väntade på vårt sista flyg. Jag har ljugit för henne sen jag beställde biljetten. Har lyckats riktigt bra! 
Var lite nervös över att någon stolle till Amerikan skulle skriva på min Facebook eller något sådant. Sa till Emil att han inte fick checka in på något som helst socialt media. 
Det var lite krångligt att ta sig hem. Jag är en människa som är lite slarvig, eller slarvig snarare tankspridd. Så jag åkte till flygplatsen med mina väskor. Två stora resväskor, en gitarr, en handväska och ett handbagage. När jag kommer dit så ska jag betala en såndäringa vagn och ska ta upp min plånbok. Då upptäcker jag att jag inte har den med mig. Uh oh! Jag hade lämnat mina nycklar i lägenheten och skulle inte hinna eller hade pengar till att åka tillbaka innan Donna lämnade lägenheten. Jag panikade en massa innan Emil dök upp (min svenska reskompis som bodde på Plaza) men som tur var hade han  Swedbank så jag kunde föra över mina sista pengar och han kunde betala med sitt kort. Tack gode gud för Emil!
 
Resan gick ganska bra, lite förseningar och så bara. 
Mamma och pappa kom och hämtade mig, oj vad jag grät när jag såg dem! Så fint att se dem igen. De körde mig till Jonas och Rebecca där jag sov över natten så jag inte blev påkommen. 
Kyss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: