johannawibring.blogg.se

En blogg för mina nära och kära så de kan läsa om mitt äventyr i USA.

The last couple of days

Kategori: Allmänt

Dessa sista dagar har jag flängt omkring en massa.
 
Så härligt att träffa alla igen! I lördags överraskade jag Emma och Tom. Vi fikade och hade trevligt. Sedan åkte jag och träffade Sofie. Min fina Sofie. 
Efter det åkte jag hemåt och åt middag med mamma, pappa och Julia. Sedan kom Emma och hämtade mig så var vi hos henne resten av kvällen. 
På söndagen åkte jag och Millan till Vaggeryd för att träffa Johanna och lille Wilmer. Johanna fick ju honom en vecka innan jag åkte till USA så han hade vuxit en massa. Åh så söt han var, jag blev kär direkt. Goare unge får man ju leta efter. 
När jag kom hem igen åt jag, mamma och pappa PIZZA! Satan i gatan vad gott!
Sedan körde jag till Nässjö för att hämta min syster och hennes nya snubbe. Han var trevlig. Vi kollade på film och umgicks. Jag har inte riktigt hunnit med att vara jetlaggad. Det har varit så mycket. Men det är bara kul!
Kyss
 
 

Kommentarer

  • Julle säger:

    Jullan och hennes nya snubbe haha...!

    2013-06-20 | 11:42:09

Kommentera inlägget här: