johannawibring.blogg.se

En blogg för mina nära och kära så de kan läsa om mitt äventyr i USA.

Awesomeness

Kategori: Allmänt

Idag kom Jonas, Becca, Stina och Josh vid elva och hämtade mig.
 
Jag har varit taggad i veckor! Hade lovat brorsan att inte lipa och jag lyckades faktiskt hålla mig! Det kändes lite knepigt att se dem. Det var likadant när Erik kom. Efter typ tre minuter känns det som om jag såg dem igår. Jag antar att det blir så när man är nära någon. Riktig familj och vänner är ju på det sättet. 
Vi åkte till Malibu iallafall. Vi gick på stranden, pratade massa och sedan åt vi och drack drinkar på en mysig restaurang vid stranden. Jag och bror åt en illgo burgare och de andra åt fish and chips. Efter det åkte vi tillbaka till mig och vi alla gick till Starbucks för kaffe. Vi gick omkring lite i Hollywood, kikade i butiker och så vidare. Det var så himla mysig dag. Så härligt att äntligen se dem, gött att träffa Josh och Stina med.
Ps: Glömde min kamera hemma så det blev inte så mycket bilder :Ds
Kyss
 
 
 
 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Johannie bananie! Härligt att Rebecka och Jonas kommit till dig nu! Skönt att ha familj i närheten :) mår du bra? Nu får du höra av dig då vi kan prata lite, saknar dig som tusan jue! Kysss

    2013-05-29 | 23:09:55

Kommentera inlägget här: